Otázky a odpovědi

Na jakých zařízeních mohu aplikaci NeoBonus používat?

Na všech zařízeních Android od verze 4.4 a iOS od verze 8.

Přijdu o své body a výhody, když ztratím telefon?

Ne, jakmile si pořídíš nový telefon a NeoBonus do něj stáhneš, účet ti obnovíme.

Mohou účet na dalších zařízeních využívat například členové rodiny?

Ano, stačí se jen ke stejnému účtu přihlásit.

Jaké informace o mě sbíráte?

Žádné :-). Potřebujeme jen jméno a e-mail, případně fotku (pokud si nějakou nahraješ).
Některé registrace (např. k pivovarům nebo tabákovým firmám atd.) mohou navíc vyžadovat zadání věku, ale na to tě zvlášť upozorníme.
Pokud dáš souhlas s funkcí Lokace, budeme vědět, kde se nacházíš, abychom tě mohli informovat o nabídkách v okolí.

Jaké informace o mě bude mít obchodník?

Pouze jméno, e-mail a fotku, pokud si ji přidáš.

Dále bude vědět:
– jaký je stav tvého účtu v jeho věrnostním programu,
– na jaké odměny máš nárok,
– zda od něj chceš dostávat nabídky slev,
– kdy jsi ho naposledy navštívil.

Kdy poskytnete mé údaje obchodníkovi?

Až při tvém připojení do jeho věrnostního programu. Využití jednorázových slevových kupónů je vždy anonymní.

Jak se mohu z nějakého programu odregistrovat?

Jednoduše, jako jsi se přihlásil/a – stačí dvakrát kliknout.

Mohu do NeoBonusu převést své body z věrnostního programu, který někde sbírám na kartu?

Ne, v NeoBonusu můžeš využívat věrnostní programy pouze od firem a obchodníků, kteří jsou u nás registrovaní. Máš-li ale nějaký svůj oblíbený podnik, můžeš mu NeoBonus doporučit.
Top