Otázky a odpovědi

Jaké platby jsou s využíváním NeoBonusu spojené?

Kromě zvoleného tarifu žádné. Po jeho zaplacení jsou vám k dispozici všechny funkce a služby.

Co potřebuji, abych mohl využívat NeoBonus ve své provozovně?

Chytrý telefon nebo tablet se systémem Android od verze 4.4 a iOS od verze 8, aplikaci NeoPartner a neustálé připojení k internetu.

Je možné využít NeoBonus společně s EET pokladnou?

Ano, s výrobci EET pokladen připravujeme integraci systémů. Máte-li o propojení s EET pokladnou zájem, kontaktujte nás na info@neobonus.cz a řekněte nám, kdo je váš dodavatel EET pokladny.

Jaká zařízení pro provoz aplikace NeoBonus Partner doporučujete?

Velmi dobré zkušenosti máme s Vodafone Smart prime 7, je to kvalitní telefon za rozumnou cenu.

Co když už mám nějaký věrnostní program a chci začít používat NeoBonus?

Kontaktujte nás na info@neobonus.cz a vymyslíme vám řešení na míru.

Co se děje s osobními daty mých/našich zákazníků?

Údaje o vašich zákaznících náleží vám a máte k nim přístup přes www.neobonus.cz/firmy-login po celou dobu využívání našich služeb.
Data vašich zákazníků neposkytujeme žádné třetí straně.

Kolik zpráv a nabídek mohu zákazníkům posílat?

Zjistili jsme, že maximální vhodné množství je jedna zpráva týdně. Zákazníci dostávají zprávy i od jiných firem a neradi bychom je zahltili.

Co když potřebuji poradit?

Napište nám na info@neobonus.cz, rádi vám pomůžeme.
Top