Jaké platby jsou s využíváním NeoBonusu spojené?
Kromě zvoleného tarifu žádné. Po jeho zaplacení jsou vám k dispozici všechny funkce a služby.
Co potřebuji, abych mohl využívat NeoBonus ve své provozovně?
Chytrý telefon nebo tablet se systémem Android od verze 4.4 a iOS od verze 8, aplikaci NeoPartner a neustálé připojení k internetu.
Je možné využít NeoBonus společně s EET pokladnou?
Ano, s výrobci EET pokladen připravujeme integraci systémů. Máte-li o propojení s EET pokladnou zájem, kontaktujte nás na info@neobonus.cz a řekněte nám, kdo je váš dodavatel EET pokladny.
Jaká zařízení pro provoz aplikace NeoBonus Partner doporučujete?
Velmi dobré zkušenosti máme s Vodafone Smart prime 7, je to kvalitní telefon za rozumnou cenu.
Co když už mám nějaký věrnostní program a chci začít používat NeoBonus?
Co se děje s osobními daty mých/našich zákazníků?
Údaje o vašich zákaznících náleží vám a máte k nim přístup přes
www.neobonus.cz/firmy-login po celou dobu využívání našich služeb.
Data vašich zákazníků neposkytujeme žádné třetí straně.
Kolik zpráv a nabídek mohu zákazníkům posílat?
Zjistili jsme, že maximální vhodné množství je jedna zpráva týdně. Zákazníci dostávají zprávy i od jiných firem a neradi bychom je zahltili.
Co když potřebuji poradit?