Na jakých zařízeních mohu aplikaci NeoBonus používat?
Na všech zařízeních Android od verze 4.4 a iOS od verze 8.
Přijdu o své body a výhody, když ztratím telefon?
Ne, jakmile si pořídíš nový telefon a NeoBonus do něj stáhneš, účet ti obnovíme.
Mohou účet na dalších zařízeních využívat například členové rodiny?
Ano, stačí se jen ke stejnému účtu přihlásit.
Jaké informace o mě sbíráte?
Žádné :-). Potřebujeme jen jméno a e-mail, případně fotku (pokud si nějakou nahraješ).
Některé registrace (např. k pivovarům nebo tabákovým firmám atd.) mohou navíc vyžadovat zadání věku, ale na to tě zvlášť upozorníme.
Pokud dáš souhlas s funkcí Lokace, budeme vědět, kde se nacházíš, abychom tě mohli informovat o nabídkách v okolí.
Jaké informace o mě bude mít obchodník?
Pouze jméno, e-mail a fotku, pokud si ji přidáš.
Dále bude vědět:
– jaký je stav tvého účtu v jeho věrnostním programu,
– na jaké odměny máš nárok,
– zda od něj chceš dostávat nabídky slev,
– kdy jsi ho naposledy navštívil.
Kdy poskytnete mé údaje obchodníkovi?
Až při tvém připojení do jeho věrnostního programu.
Využití jednorázových slevových kupónů je vždy anonymní.
Jak se mohu z nějakého programu odregistrovat?
Jednoduše, jako jsi se přihlásil/a – stačí dvakrát kliknout.
Mohu do NeoBonusu převést své body z věrnostního programu, který někde sbírám na kartu?
Ne, v NeoBonusu můžeš využívat věrnostní programy pouze od firem a obchodníků, kteří jsou u nás registrovaní. Máš-li ale nějaký svůj oblíbený podnik, můžeš mu NeoBonus doporučit.